Provat på: st tropez bronzing lotion

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej på er! Nu var det allt för längesen jag bloggade! Men just nu fick jag något roligt att blogga om, så nu kör vi!
 
Idag fick jag hem min nya BUS "st tropez bronzing lotion" och det är nog den bästa BUS:en jag någonsin provat! Själva krämen ser jätteäcklig ut när man pumpar ut den och även när man smörjer in den. Ser typ ut som man smörjer in diarré på kroppen. Men resultatet blir jättebra! Man ser exakt vart man smörjt in någotstans, så det är ingen risk att man missar någonstans och blir randig eller får fläckar! Den ligger på ett ganska högt pris för en liten mängd, men jag känner att det är värt det för det blev så bra resultat!
 
Jag använde den även i ansiktet, jag tycker det funkade bra men den känns lite oljig i just ansiktet och det är ett litet minus. Men det funkade!! Den mörkaste färgen försvinner första gången du duschar, men kvar blir en fin brun färg. Så allt försvinner inte i duschen!!
 
Passar perfekt för alla studenter som vill vara lite "solkyssta" till balen eller studenten. Eller till dig som vill skynda på brännan lite!
 
 
 
Den här BUS:en får 4/5 av mig.. Det som ger den en 4 istället för en 5 är priset!
 
                   Före                                                             Efter