Vill härifrån!

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
 
Jag tänker inte gå in på det här med "bloggtorka" och grejer nu. Det är som det är. Ibland vill jag blogga, ibland inte. Sånt är livet.
 
Sitter här nu och lyssnar på "En economistas podcast".. Egentligen tycker jag det mesta är extremt töntigt och så, men lite intressant är det ändå. Så ja, jag är inne på tredje avsnittet nu.
 
Jag går även i flytt-tankar. Jag försöker få min sambo att också vilja flytta. Eller, jag vet att han inte heller trivs så jättebra här. Så en ny lägenhet skulle sitta extremt fint. Dock blir jag extremt irriterad på sandvikenhus.. Dom har lagt upp det så att du måste bo i din lägenhet i minst 1 år innan du kan byta lägenhet inom sandvikenhus. Jag tycker det är extremt irriterande och dåligt! Ska vi behöva stå ut med den här lägenheten i 2-3 månader till och gå miste om bra lägenheter för att vi inte bott här i ett år?! Och vi har inte ekonomi att ta lån och köpa lägenhet just nu. Jag vill egentligen inte göra det nu heller, eftersom jag inte vet vad som händer när A är klar med skolan. Vi kan hamna vart som helst i sverige. Om det ens blir sverige..
Men, vi får väl se.. Min sambo kanske går med på att skriva upp sig på sandvikenhus också kan vi söka den lägenheten i hans namn! Ska tjata lite på honom.
 
Ja, finns det något annat att skriva om då? Jajamän!
I höst/vinter blir det mycket konserter för min del! Först så är det "A tribute to Bowie" nästa helg med Sandviken symfoniorkester och bröderna Rongedahl! Sen i november är det Höstfesten på Valhalla, vilket jag vill gå på men inte riktigt vet om jag kommer göra än. Sen i oktober kommer F.K.Ü till kungen här i sandviken! HIT TILL SANDVIKEN!! Sjukt. Sen kommer Ghost till gasklockorna i början av december! SÅ JÄKLA FUCKING AWESOME!
 
Visst, det kommer kosta lite pengar. Men det är det verkligen värt!
 
Nej, nu ska jag tjata lite på min sambo! Får se om jag bloggar lite senare!
 
Emelie
Skrivet den:

Flytta inte ifrån mig :*****(

Svar: Jag kan inte lova något... :''''''''''(
Cecilia None