The day that past

Update: | ✝ Publicerat i
Ja, som ni ser så har jag ändrat designen lite. Känns helt ok. Lite småtråkig, men ok.
Kom hem från jobbet för cirka en timmme sen och är helt slut. Ska strax krypa ner och sova, eller försöka iallafall.
 
Imorgon är jag ledig. Så först ska jag ta en liten sovmorgon, sen ska jag diska och städa. Vid 12-tiden kommer bästy och hämtar mig också åker vi till järbo och fotar lite. Ska bli så roligt att inviga nya objektivet ordentligt och se hur det funkar. Vi ska som sagt fota hennes häst och hennes hund, sen får vi se om det blir några på henne och mig, time will tell.
 
Sen på eftermiddagen är det dags för veckohandling. Kylskåpet ska fyllas!
Det är alltid svårt med det där, vad man ska köpa, vad man ska äta. Särskilt när jag jobbar på kvällarna och Anders är ensam. Men, vi har gjort en inköpslista och en matlista för en vecka framåt, så det ska väl gå bra!
 
Nä, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Får fundera lite.