Ingen rubrik

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
 
Idag är första dagen på mitt "nya" och "nyttiga" liv!
Jag ska köra en egen variant av GI, alltså dra ner på kolhydrater. Sen ska jag röra på mig minst en timme varje dag. Idag hann jag inte riktigt med träningen för det hänt lite saker i min familj. Så jag har umgåtts med mamma och mina systrar och kom hem vid 21-tiden och då orkade jag inte dra till gymmet.
 
Men imorgon ska jag ta mig till gymmet. Jag jobbar först på morgonen, 07-10 och sen har jag skola mellan 13-16 ungefär. Så det finns lite tid där emellan och efter.
 
Om man inte tänker på träningen så har jag iallafall klarat mig okej med maten. Dock mår jag riktigt dåligt just nu. Nacken känns spänd och gör ont. Mår illa och är trött.. Och spänningarna i nacken ger mig huvudvärk. Så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner bredvid Anders. 
 
Bloggar imorgon!
Godnatt!