En tråkig lista

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
1. Hur gammal är du om fem år? 25 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Anders

3. Hur lång är du? 167-168cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jag tror det var filmen "EGO"

5. Vem ringde du senast? Anders

6. Vem ringde dig senast? Mamma eller Anders

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Neee den stickade"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, helt klart! 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är skilda

10. När såg du senast din mamma? Idag

11. Vilken ögonfärg har du? Dom är extremt tråkigt blå

12. När vaknade du i dag? 15:54... Haha

13. Vilken är din favoritjulsång? O helga natt och Strålande helgonfé (Det är dock en lucia-sång men ändå)

14. Vilken är din favoritplats? Hemma hos mormor!

15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet faktiskt inte..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag bor i en fin lägenhet eller ett hus, med Anders och med minst ett barn. Förhoppningsvis jobbar jag med det jag älskar och är minst lika lycklig som nu!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret.. Och det gör det fortfarande

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En video på youtube

19. Hur stor är din säng? 140 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor, blir alldeles för varmt med kläder på

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem eller sex tror jag

23. Hur många landskap har du bott i? Två, Uppland och Gästrikland

24. Vilka städer har du bott i? Jag har bara bott i byar/samhällen!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Det beror på vilken situation och med vilka människor.

27. Vilken är din favoritglass? Choklad och päron!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Allt som innehåller choklad

29. Tycker du om kinamat? Det är helt ok, har dock börjat gilla det mer nu

30. Tycker du om kaffe? Nej, tror aldrig jag kommer göra det heller!

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, oboy eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? Brukar börja på vänster sida, sen höger, sen mage.

33. Kan du spela poker? Jajamän!

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja det klart!

35. Är du en beroendemänniska? Ja, det är jag nog..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Absolut!

37. Vill du ha barn? Ja, det är min största dröm.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska!

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet<3

41. Vad spenderar du helst pengar på? Ätbara saker som är så sjukt onyttigt

42. Äger du dyrbara smycken? - Nej det tror jag inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Top model, DHW.

44. Kan du rulla med tungan? Nej.. Och ja, jag provade det nyss

45. Vem är den roligaste människan du känner? Emil tror jag

46. Sover du med gosedjur? Haha, jag har faktiskt en nalle med i sängen som jag haft i typ 12-13 år

47. Vad har du för ringsignal? Marimba

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en stickad kofta och något mer.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kamera, en mic, telefonen.

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Nej 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser just nu "Flugornas herre"

54. Läser du dagstidningen? Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rockklassiker eller Bandit rock tror jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett recept på corn dogs

59. När var du i kyrkan senast? I onsdags

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Oj.. Min musiklärare eller typ.. Min No/Ma lärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 4 dagar tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Förra torsdagen

63. Vad lyssnar du på just nu? DHW som spelas i bakgrunden

64. Har du varit med i tidningen? Ja.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Har aldrig ätit något konstigt, tror jag

66. Vem såg dig naken senast? Anders

67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå (Anders är rosa.......)

68. Hur imponerar man på dig? Var dig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ringer aldrig någon.. Sitter ensam och surar

70. Har du någon piercing? Nej

71. Din största vinst? 100:- tror jag

72. Civilstånd? Förlovad

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, några bloggar och sidor relaterade till jobb och skola

74. Är du fåfäng? Nej

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja

76. Hur gammal är din pappa? 48 år.

77. Vilket är ditt drömjobb? Jag har inget specifikt drömjobb, men något med musik!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Tatuering och skaffa barn

79. Vad har du haft för husdjur? Vi hade en katt när jag var liten

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag kan faktiskt inte svara på det, för jag är väldigt öppen som person
 
81. Svär du ofta? För ofta tror jag

82. Sverige när det är som bäst? När det är några minusgrader, kväll och stjärnklart

83. Kan du åka slalom? Japp!

84. Vad har du ätit i dag? Pyttipanna och chips

85. Vad har du för utbildning? Estet musik

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina händer

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Rumpa, mage och lår

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag ser ofta det goda i människor

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag blir lätt sur för småsaker

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Oj, haha.. Jag vet faktiskt inte

91. Saknar du något? Att gå på gymnasiet

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, absolut! 

93. Vad gör dig ledsen? Att jag måste vänta med att uppfylla mina drömmar

94. Vad gör dig glad? Mina vänner, min familj, min sambo, musik, solsken, mat.

95. Har du varit gift eller förlovad? Jag är förlovad sen 15 juli

96. Vad ska du göra i helgen? Jag ska jobba på fredag och sen bara vara hemma

97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha oj, alla mina videos med Emelie 

98. Vad har du för laster? Cigg och pepsi

99. Vem är din förebild? Min lillasyster

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Jag ska gå ut och röka och sen fortsätta kolla på DHW