Suck

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej på er!
Jag genomförde aldrig den där grejen jag skrev om igår, men ska försöka fixa det imorgon. Har haft massa annat för mig. Tillexempel så sitter jag med en uppsats till svenskan som ska vara klar imorgon. Men jag hamnade här istället.
 
Känner att jag får släppa den nu och ge mig på den imorgon istället. Sen får jag belöna mig själv med fest när den är inskickad! Kom på nu dock att jag knappt har någon tid över imorgon, va fan.. Jaja. sånt är livet. 
 
Snodde en lista från bästis blogg nyss, så tänkte fylla i den och sen ska jag nog gå och lägga mig!
 
Vilken färg har dina skor? - Har två par svarta och två par vita.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Vet inte, tror inte man kan se det på iphone.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Min chef
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Anders, Mamma, Pappa och mina systrar typ.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Emelie, samma som här ovanför och några fler.
Vem kysste du senast? - Anders
Vem kramade du senast? - Anders
När såg du din bästavän senast? - IDAG!
Din favoritfilm? - Lotr, Bilbo, Twilight.
Din favoritlåt? - Just nu är det nog... Dr. Feelgood.
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej
När vaknade du imorse? - Vid 11-12
Gillar du hästar? - Nja
Har du ett turnummer? Vilket? - Förr försökte jag få 5 att bli det, men.. Nä, jag har inget.
Vem hade du velat träffa just nu? - Mormor och morfar.
Vilket är det bästa året hittils? - Jag har inget "bästa" år tror jag... Men ja, 2010 var rätt bra.
Är du kär? - Ja!
När drack du alkohol senast? - Förra helgen!
Är du en rökare? - Jajamän..
Föredrar du snus eller rökning? - Rökning
Har du en blogg? - Ja
Vilken klass går du i? - Ingen!
Är du oskuld? - Nej
Ditt favoritband? - Ghost, F.K.Ü, Angra, GnR med flera.
Din favoritartist? - City and Colour
Thåström eller Håkan Hellström? - Gud, INGEN!
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
Vart bor du? - I min lägenhet
Vart vill du bo? - Knivsta eller Uppsala
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Har för många spellistor..
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - -
Vem skrev åt dig på msn senast? - Emelie tror jag
Vem skrev du senast sms med? - Emelie!
Vem ringde dig senast? - Mamma kanske
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Alla album med foton!
Blind eller döv? - Usch, tänker inte svara på det.
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Körsång, Ensemble
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Ingen aning..
Vad vill du jobba/jobbar som? - Jag vill jobba med musik och just nu jobbar jag på mcdonalds.
Var är dina syskon just nu? - Två av dom hemma hos mamma och den tredje i Söderfors.
Senasta kändisen du såg? - Oj, ingen aning
Favoritkändis? - JUSTIN BIEBER<3
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Idag tror jag faktiskt!
Har du piercingar? Isåfall, var? - I ena örat.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Wake me up - Avicii
När grät du senast? - Igår
Är du vig? - Inte ett jäkla dugg..
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - "Fan va kul! :D"
Använder du hårspray? - Ja, fast inte lika ofta som förut
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nope
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på faktiskt..
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja
Vilken vän vet mest om dig? - Emelie
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Haha ja
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Philip
Vad stod det i din senaste händelse? - En spelinbjudan tror jag, USCH.
Vill du bli modell? - Nej
Din bästa tjejkompis? - Emelie! 
Bästa killkompis? - Emil och Joel
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Nått LotR-onlinespel
Vem är den perversaste person du känner? - Hm.. Vet inte
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Personligheten
Favoritdryck? - Pepsi max
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Cider och TOM COLLINS<3
Senaste CD-skivan du köpte? - Oj, Falconer tror jag
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Äger inga.
Vad ska du göra i sommar? - Förhoppningsvis gå på massa festivaler!
Hur många har du strulat med på en kväll? - 1
Har du rökt på/knarkat? - Nope!
Hur ofta festar du? - Haha, ja.. Det har blivit nästan varje helg den senaste tiden. Dock kan man diskutera "fest" och "fest"! 
Favoritskådespelare? - Oj.. Alltså, Sean Bean är ju rätt grym.. Och Christoph Waltz! Och DiCaprio förstås.
Favoritkomiker? - Johan Glans
Klänning eller kjol? - Oj, är inte så mycket för något av dem
Har du varit med på TV? - Nej!
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Serier eller typ.. Top Model!
Snyggaste kändisen? - Oj.. Slash? Haha nä vet inte.
Vart vill du resa innan du dör? - NYA ZEEEEEEELAAAAND!!!