Progggreeesss?

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
Sitter här och är som varje dag, sjukt trött, samtidigt som jag kollar på tonårsbossen och kollar över min och A's ekonomi. Har laddat ner Tink-appen och den är ju hur bra som helst! Allt funkar inte riktigt som det ska men det var lätt att ändra.
 
Ja, vad ska jag hitta på i helgen då? Idag jobbar jag 16-21:30 och imorgon 08-14:30. Sen efter jobbet imorgon ska jag iväg till kyrkan och öva lite. Och imorgonkväll kommer lite kompisar hit och umgås.
På söndag ska jag infinna mig i kyrkan och kl11 så kan ni komma och lyssna på mig och Kanalkyrkans kör!
Ja, det är väl min helg i helhet.
 
Alltså. Det går ju liksom inte att blogga just nu. Finns inget roligt att skriva om.
 
Tänkte gå in lite på träning. Har inte hänt så mycket på den fronten den senaste tiden, eftersom jag varit så trött, jobbat och pluggat. Men bilden där nere visar hur jag såg ut september förra året och hur jag ser ut idag. Jag ser faktiskt inte så stor skillnad. Förutom formen på magen ser lite annorlunda ut. Eller är det bara jag som tycker det?
 
 
Det värsta är dock att jag gått upp 2-3kg.. Men, jag tycker inte det syns! Det kanske är muskler, who knows?
Nej, men jag ska väl försöka komma igång med träningen igen och få in det lite i bloggen. Typ, vad jag gjort under dagen med träning, vad jag ätit, etc. Har även en annan idée om vad jag ska blogga om. 
 
Så vi får se om jag får lite liv i bloggen igen! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för jobbet!