No nothing

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Är så sjukt trött hela tiden. Men det är inte så konstigt.
 
Dom håller på att renovera huset vi bor i just nu, målar om fasaden och fixar balkonger och uteplatser. Det här betyder att vi har våra persienner nere hela dagarna för att dom inte ska kunna se in i våran lägenhet.
Självklart så blir det ju jättemörkt här inne och jag tror det drar ner min energi lite. Men, det är som det är.
 
Ja, bloggen får inte riktigt vara med längre. Jag har ingen ork eller inspiration för att blogga.
Jag vill ju att det ska vara roligt och intressant att läsa min blogg, att man ska typ längta efter nästa blogginlägg. Men, ja.. Jag ska försöka komma på något.
 
Nu ska jag sätta mig och göra klart mitt hemprov på de litterära epokerna som skulle lämnas in idag.. Sen kommer min syster hit och vi ska mysa lite, sen kommer det en tjej och hämtar tvn jag sålt till henne, sen åker jag och min syster hem till mamma och äter och umgås! Det låter som en bra dag, ska bara försöka piggna till och bli av med huvudvärken.
 
Ska försöka blogga senare!
 
Puss på er!