Mycket på gång

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej på er!
 
Kom precis hem från jobbet, blev ett 4-timmarspass ikväll. Imorgon är jag ledig men har mycket att göra ändå!
Ska förbereda en massa saker inför fredag, för då är det nämligen halloween-fest med massa estetare! Är så sjukt taggad!
 
Har även en idée till bloggen som jag ska försöka genomföra imorgon! Kommer nog ta ett tag men ska försöka få ut det på bloggen någon gång imorgonkväll. Dock är det inget jag  kommer kunna genomföra varje dag, men någon gång då och då. 
 
Imorgon ska jag även umgås med bästis! Det ska bli kul, eftersom det var ett tag sen vi sågs nu. Vi ska fota lite och bara ha det mysigt. Hoppas på regnfritt imorgon då!
 
Nej, nu ska jag röka och fortsätta kolla på serier och plugga och.. Nä, nu blev det mycket! Skriver imorgon!
 
 
Här är en liten "sneakpeak" på vad jag ska vara på halloweenfesten på fredag. Yeah, gissa på ni!