Känsligt..

Update: | ✝ Publicerat i Tankar, Vardag
Men blä..
 
Just nu är inte livet på topp.. Ligger efter i skolan, orkar knappt jobba de korta passen jag har typ 10 gånger i månaden.. Dessutom har jag den senaste veckan drömt extrema drömmar som gjort mig panikslagen, ledsen och orolig. Dom har varit väldigt verkliga. Tänker inte gå in på alla drömmarna. Men en som gjorde mig lite rädd drömde jag igår.
 
-
Det jag kommer ihåg från drömmen är att jag är med min mamma på hennes jobb, med några personer från hennes jobb. Helt plötsligt så måste vi hoppa in i ett tåg eller något och åka iväg. Vi var alltså tvugna att evakuera! Och jag visste verkligen inte varför vi var tvugna att göra det eller vart vi skulle. Alla andra verkade veta. Sen mitt i allt har jag för mig att jag typ skulle gifta mig. Sen när vi kommit dit vi skulle så var jag deppig och folk frågade varför. Och jag blev superarg och skällde och sa att alla visste varför vi var tvugna att evakuera men inte jag och att ingen hade förklarat för mig.
-
 
Ja, alltså.. Det låter jätteskumt, men alla vet vi ju hur drömmar är. Usch, kände mig jättekonstig när jag vaknade.
Sen drömde jag en jobbig dröm inatt också. Och den kändes extremt verklig. I drömmen berättade jag en sak för Anders och det är något han är emot. Men efter att jag berättade för honom blev han positivt inställd och glad. Och det gjorde ju mig jätteglad också! Så det var ju en glad dröm, men så verklig. Så när jag vaknade var jag tvungen att kolla på mig själv, kolla mig runtomkring i rummet för att sen förstå att det bara var en dröm.
 
Usch, nej. Jag orkar inte mer. Har en annan sak jag är orolig över också som även det påverkar mitt mående. Men det kommer jag få svar på snart.. Alltså, nej.. Nu skulle jag bara behövt varit ledig från ALLT och vilat upp mig, få tänka igenom saker och bara få andas. Men så är inte fallet, är ledig imorgon så ska försöka vila då.
 
Äsch, nu ska jag ta ett bad!
 
Hoppas att alla ni som läser min blogg mår bra, både fysiskt och psykiskt!