Fire in the water

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej på er!
 
Idag har inte varit världens bästa dag. Vaknade i tid för att åka till skolan, men helt plötsligt började jag må sjukt illa och magen gjorde uppror. Blev kvar i sängen en stund innan jag drog till ICA och köpte proviva och en liten sallad.
 
Efter jag kommit hem åt jag lite och sen sov i någon timme. Dock var det lite svårt att sova eftersom dom höll på och målade utanför. Och det var en gubbe som stönade hela tiden, flera gånger, innan han tillslut sa "Nä, det här går inte!" Vet dock inte vad det var han höll på med, men tydligen var det svårt! Haha. Sen efter det åkte jag till affären igen eftersom det var lite grejer jag glömde köpa tidigare, sen blev det tvättstuga resten av dagen. Fick inte allt tvättat, så har tvättstuga på fredag och lördag. Måste få bort all smutstvätt, sortera och ordna. 
Nu mår jag dock bättre och har ätit en mumsig middag bestående av fiskpanetter, potatis och dillsås! Jäklar va gott det var.
 
Imorgon ska jag försöka få lite ordning här hemma och sen står jobb på schemat, 17-20:15.. Ska fixa lite andra saker också. Hoppas bara att inte illamåendet kommer tillbaka, för jag måste få saker gjort. Jag anar att jag är stressad över typ, allt som händer i mitt liv just nu. Och att kroppen börjar säga ifrån.. Måste lugna mig, tagga ner och försöka andas så gott det går.
 
Sen på fredag jobbar jag också, men bara 12-16! Skönt med korta pass känner jag. På kvällen där vet jag inte om vi ska fira Joel som fyller nästa vecka! Han är hemma den här veckan, så vi ska väl passa på! 
 
Nä, nu tror jag att jag ska leka lite i photoshop och sen borsta tänderna och krypa ner. Men jag vet inte, jag blir väl kvar här till kl02 eller något som vanligt.