Trött på livet

Update: | ✝ Publicerat i Tankar, Vardag
Hejsan
Sitter här och kollar på senaste avsnittet av "Game of thrones" och dör för att det är så bra.
 
Den här dagen har varit.. Helt okej. Jag vet inte riktigt hur jag känner mig idag..
Kan bero på att jag drömde inatt att jag blev diagnoserad med adhd och att läkaren sa på en gång "Då ska vi välja medicin :)" och jag fick panik. Jag sa att jag inte ville ha mediciner utan ville klara mig utan.
 
Usch, nä.. Det var obehagligt.
 
Iallafall, idag var jag till Järbo och kollade på en musikal som Cajsa var med i. Hon hade en stor roll och kunde alla repliker utantill medans resterande barn (9-13 år) stod med manus och läste därifrån utan inlevelse. Så idag är jag en stolt storasyster! Hon kommer bli stor stjärna när hon blir äldre! Förutom det så har jag varit hos mamma och solat med Carro och sen har jag och Anders varit till hans mamma och hälsat på. Så, som jag skrev så har det varit en okej dag.
 
 
Livet känns inte sådär superduper roligt just nu, men jag kämpar på.. Någon dag ska jag nog få som jag vill.
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på "Game of thrones" och kanske ta något att äta!
 
Hejsvejs