Som man bäddar får man ligga

Update: | ✝ Publicerat i Tankar
Blä, usch!
Tidigare idag (och för cirka en timme sen) så var jag på jättebra humör. Men nu har jag suttit och kollat igenom en massa träningsbloggar och liknande saker på intranätet och nu känner jag mig jättetjock..
 
Kan ju ha en liten confession angående vad jag har ätit idag... Here we go!
 
En cheeseburgare, strips och en sundae med choklad OCH jordgubbstopping.
Kotlett, potatisgratäng med OST på och bea till det.
Chips och Popcorn.
 
Ser detta ut som en nyttig och bra kost? Nej, tänkte väl det.
 
Och inte bara det!! Igår åt jag en en cheeseburgare, en Big mac burgare, en Mcfeast Deluxe (150 grams burgare) med strips och två chokladmuffins! Har även druckit massa läsk. Dock light läsk, men ändå!
 
Så nu mår jag dåligt.. Och jag tänker göra något åt det.. Drar nog ut på en cykeltur i regnet faktiskt..
Skriver här när jag kommer hem.