Oh, happy day!

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
 
Sitter nu här efter en skön och produktiv dag och kollar på greys anatomy.
Dagen började med en promenad med Emelie runt sjön i Högbo! Sen åkte vi till stadsparken och solade i cirka en timme. Det var väldigt skönt att få komma ut och röra på sig i det fina vädret!
 
Senare på dagen gick jag och Anders till hans mamma och umgicks med henne! Blev saft och bullar som vanligt, haha. Sen gick vi till affären och när vi kom hem satt vi ute på balkongen i cirka två timmar och bara njöt av den kyliga kvällsbrisen. Lyssnade på bra musik, drack öl och pepsi och åt choklad. Underbart!
Och nu sitter jag som sagt och kolla på greys anatomy och är helt lyrisk över mitt juni-schema! Jag är schemalagd hela 94 timmar!! Det är mer än dubbelt så mycket timmar än jag brukar jobba, känns så sjukt bra! Så nu kommer man kunna njuta av alla lediga dagar i sommar och kanske hitta på något riktigt roligt som kanske kostar lite!
 
OCH jag är ledig på min födelsedag!! Underbart det också. Så nu ska jag börja fundera på hur den "stora" dagen ska firas. Med familj, med vänner, med båda? Vi får se.. Måste fundera lite!
 
Nej, nu ska jag kolla klart på det här avsnittet och sen kolla klart på "The Hobbit"
 
Godnatt!
 
En fin bild från idag när jag och Emelie var i stadsparken och solade