Helgen

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
Har ni haft en bra helg? Det har jag haft!
 
Fredagen började med att jag, Cajsa och Clara gick till badhuset och badade några timmar! Det var roligt och givande då jag kunde lämna småtjejerna med varandra en stund och träna lite, några vändor i simbassängen och så. Sen på kvällen följde jag med Carro till Gävle och festade lite med henne och hennes umgängeskrets! Det var väldigt roligt. Efter ett tag drog jag till Rack n Roll där det var lite estetare, umgicks med dom och hade roligt. Sen skulle dom till Slick och jag drog till Old Saint's där Carro och alla var. Vid 02-tiden blev vi upphämtade och jag var väl hemma vid 02:30 efter en bra kväll.
 
Igår sov jag ut och cyklade sen hem till mamma och umgicks med systrarna innan jag åkte in till jobbet vid 16-tiden. Jobbade mina fyra timmar och åkte sen hem.
 
Idag sov jag ännu längre än jag gjorde igår och ska iväg och jobba ikväll igen.
Dock är jag irriterad, för jag jobbar till kl21 och bussen går 20:40 och 22:10.. Så ikväll igen får jag vänta i över en timme på bussen. Men det gör inte så jättemycket. Jag får ta med mig en bok eller något.
 
Jag jobbar även imorgon, men sen är jag ledig i fyra hela dagar! Så då ska jag ta vara på min lediga tid och träna, träna och träna lite till! Hoppas även på fint väder så man kan förbättra brännan lite!
 
Nej, nu ska vi äta här hemma, så jag avslutar det här inlägget med en bild från i fredags.