Good day

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
 
Idag har varit en väldigt bra och produktiv dag!
Jag gick upp vid 10:30 och började diska och plocka lite. Sen gick jag till willys och köpte balsam, gick hem och fortsatte städa!
 
Så nu är nästan hela lägenheten pedantiskt städad och ALL disk är diskad! Förutom de två glasen vi har till pepsin nu. Det känns extremt bra att ha allt sådant gjort och nu ska vi hålla det städat (och förbättra de) tills nästa torsdag då det är dags för födelsedagskalas!
 
Helt sjukt, jag fyller 20 år om cirka en vecka. Jag fyllde ju nyss 18!? Jaja, det känns väldigt bra det också! 
 
Förhoppningsvis kommer det mycket släktingar och vänner hit på torsdag. Vet dock inte vad jag ska bjuda på. Har massor av bullar som svärmor har bakat, men sen då? Tårta brukar ju vara standard men jag vill göra något roligare.. Funderar på att köpa vanlig vaniljglass och sen köpa typ, polkagrisar, choklad och annat lösgodis, krossa det och ha som "strössel". Och sen ha massa chokladsås och sådant, vad tror ni om det? Lämna gärna en kommentar.
 

Imorgon är jag ledig och ska passa på att sola med Emelie, vi får väl se om vi hittar något bra ställe att sola på. Tror det blir stadsparken eller något! Och det verkar bli fint väder imorgon, vi håller tummarna! Sen jobbar jag 10-15 på fredag, efter det åker jag till mormor och är där hela helgen. Hon fyller år på fredag, så på lördag blir det fest/kalas för henne hemma hos dom. Som vanligt blir det nog god mat, tårta och vin! Längtar som en tok.
Och jag längtar efter mormor och morfar också. Har nog inte träffat dom sedan min mammas födelsedag i Januari.. Alldeles för längesen.
 
Nej, nu ska jag ta mig ett bad, raka benen, smörja in mig med BUS och sen krypa ner!
 
Godnatt alla fina!