Blodprov&sömnlös

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Hej på er allihopa! Det går inte särskilt bra med bloggandet nu. Dels för att det enda jag gör nu för tiden är att städa, diska, tvätta, jobba och kolla på tv. Jag har inget vidare intressant liv tyvärr och har igen inspiration.. Men jag ska försöka fixa det, ikväll kanske!

Idag har jag varit på hälsocentralen och tagit blodprov och den 6:e ska jag tillbaka till sjukhuset och träffa min läkare! Det gick jättebra, men eftersom det är cirka 2-3 år sedan jag tog blodprov sist så vände det sig lite i magen när nålen kom fram!

"VA STOR DEN ÄR!!"

"Ska den där in i min arm?!..."

Haha, nä. Skämt åsido. Jag sitter just nu hemma hos mamma och ska åka till jobbet om cirka en timme! Så är ni hungriga så kan ni komma och köpa burgare av mig!

Efter jobbet ska jag hem och göra pizzabullar med Anders och bara mysa resten av kvällen. Måste nog gå och lägga mig tidigt idag då jag varit vaken i över ett dygn nu. Men vad gör väl det? Jag kommer ju somna som en stock ikväll iallafall! 

Nä, nu ska jag göra mig färdig och vänta på mamma. Vill ju säga hej till henne innan hon och småtjejerna åker till torpet! Abegående "småtjejerna" så är dom inte så små längre.. Clara fyller snart 14 år och Cajsa snart 9 år!! Det är helt sinnessjukt! Och Cajsa har varit frisk länge nu, vilket är underbart skönt! Och vill ni läsa om hennes kamp mot cancern så kan ni gå in på www.cajsawilhelmina.blogspot.se

Den bloggen har inte uppdaterats på länge, men det finns mycket att läsa från cajsas yngre år.

nej, det var allt från mig för dagen! Kanske bloggar ikväll! Vi får se!