<3

Update: | ✝ Publicerat i
Woho, jag och Anders tog oss ut på en 5km promenad nyss. Så nu kommer vi somna gott.
Tänkte bara göra en liten lista innan jag somnar!
GODNATT PÅ ER!
 
 
* Du är tillsammans med? - Anders
* Och varför det? - För att jag älskar honom och för att han är världens mysigaste och godhjärtade människa 
* Har han fått något smeknamn av dig? - Ändy-Pändy, poopie och nu på senare dar - Khattenn
* När blev ni tillsammans? - 4 september 2010
* Hur träffades ni? - Vi började i Samma klass på gymnasiet 
* Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Ja, vi var vänner ett tag innan
* Hur gammal är han? - 21 år gammal
* När fyller han år? - 31 mars
* Är han äldre eller yngre än dig? - Äldre 
* Vad är det bästa med honom? - Hans personlighet 
* Vad är han bra på? - Ukulele, gitarr och att göra mig glad/sur
* Pratar ni om allt? - Jajamän
* Vad är det finaste han sagt till dig? - Att han är stolt över mig 
* Är han snäll? -  SUPERSNÄLL
* Litar du på honom? - Självklart 
* Vad är det vackraste med honom? - Hans ögon 
* Har du slagit honom? - Ja, det är klart
* Har du roligt med honom? - Varje liten minut!
* Skulle du kunna bo med honom? - Jag bor redan med honom 
* Beskriv honom med tre ord? - Mysig, godhjärtad och söt 
* Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Tills döden skiljer oss åt 
* Får han dig att skratta? - Haha ja
* Säg ETT ord hur du känner för honom? - Lycka
* Vad för slags filmer ser ni på ihop? - 80-tals komedier och westernfilmen 
* Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Ja 
* Vad är det finaste du fått av honom? - Allt han har gett mig
* Har ni samma humor? - Ja!
* Planerar ni framtiden ihop? - Jajamän, men det går inte framåt för tillfället. Men snart så! 
* Skulle han bli en bra pappa? - En SJUKT bra pappa. Vill att han ska inse det själv också.
* Vad gjorde ni senast ni träffades? - Ja, vi träffar varandra hela tiden. Men nyss var vi på promenad
* Vad gör han när han inte är med dig? - Spelar ukulele, hälsar på sin mamma eller är i skolan
* Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej
* Skulle du kunna vara otrogen? - Nej, idiotisk fråga
* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1-2 veckor typ 
* Har ni kysst varandra? - Ja
* Har ni haft sex? - Ja 
* Vem håller i fjärrkontrollen? - Jag.. 
* Brukar ni gå ut och äta tillsammans? - MCDONALDS, JENSAS, APP, YOU NAME IT 
* Har ni samma musiksmak? - Jovars
* Är han romantisk? - Ja, när han vill
* Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja, typ 
* Har han någon fobi? - Ja, haha.. Spindlar typ
* Gillar han sport? - Nej.. Haha.. Endast amerikanks fotboll
* Är han en djurvän? - Nja
* Spelar han nått instrument? - Gitarr och ukulele
* Kan han laga mat? - Ja, och duktig är han
* Är han envis? - Ja.....
* Tycker han om att resa? - Jadå 
* Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Kittlade mig.. 
* Vad är det sötaste han gjorde sist? - Tog fram chips och popcorn och la en filt på golvet framför tvn! En tv-picknik helt enkelt!