Long hair again!

Update: | ✝ Publicerat i
Åh, ni ska få veta en rolig sak! Eller.. Jag tycker det är roligt iallafall!
 
Idag har jag köpt löshår!! Det är begagnat, men enligt säljaren var det oanvänt med clips. Det är två förpackningar (1 förpackning räcker för en hårförlängning!) så det blir mycket löshår! Jag fick det för ett väldigt bra pris!!
Dock är det helt fel färg på håret, men jag har köpt hårfärg och ska färga.
 
Hon skulle skicka det imorgon och jag hoppas det hinner fram tills på fredag. Annars får jag stå ut tills på måndag. Jag klarar mig nog!
 
Det ska bli väldigt skönt att kunna ha långt hår igen och att även ha möjligheten att bestämma när jag ska ha långt hår och när jag inte ska! (Eftersom det är clips) Och det är äkta hår, så jag kan locka, platta och färga det till viss del. Underbart!
 
Jag avslutar inlägget med några bilder på mig i långt hår! Ni måste erkänna att jag ser bättre ut i långt hår!