FRÅGESTUND!

Update: | ✝ Publicerat i
Eftersom jag inte vet vad jag ska blogga om så kör vi frågestund. Fråga mig vad ni vill i kommentarsfältet, anonymt eller inte, så svarar jag imorgon med ett videoinlägg! :)
 
Anonym
Skrivet den:

Vad är en wieneråtta eller wienerråtta?

Simon Hedquist
Skrivet den:

Ditt bästa barndomsminne?
Din favoriträtt?
Vad är din vanligaste vardagssyssla?
Tränar du?
Skriver du egen musik? isåfall hur ofta?
Vad är ditt favoritband?
:)


Anonym
Skrivet den:

Vad heter din bästa vän?
Är du lycklig?`
Vilket är det bästa året i ditt liv?
Saknar du högstadiet?
Hur många läsare har du per dag?
Varför bloggar du?
Är det kul att jobba på donken?

Anonym
Skrivet den:

Vad vill du bli när du blir stor?
Vad önskar du dig mest av allt just nu?
Vad längtar du till?
Är du kär?
Hatar du någon?
Har du många vänner?
Vem är din näst bästa vän efter din bästa vän?
Kan jag få en kram?