En riktigt bra dag

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er allihopa!
 
Idag har det varit en lugn men bra dag! Emelie kom hit vid 11-12 tiden och drack kaffe och satt ute på balkongen och njöt av solen! Idag kändes det verkligen som vår. Dock vågar jag inte säga att det är vår till hundra procent, kan lika gärna börja snöa imorgon!
 
Sen åkte vid in till Valbo och gick runt i lite affärer. Jag försökte hitta något roligt att köpa för mitt presentkort (som förhoppningsvis kommer med posten imorgon) men hittade inget. Ska kolla mer ordentligt nästa gång jag åker in. Vi åt på donken och satt i solen, gick i affärer och hade det bra. Sen tog vi en varsin 15-minutare i solariumet.
 
Nu på kvällen har jag myst med Anders, ätit pizza och kollat på tv. Snart är det dags för sängen, jobb 12-16 imorgon, lika bra att gå upp i tid!
 
Natti natti!