Bästismys och Bebismys

Update: | ✝ Publicerat i
Hejsan!
Idag har varit en bra dag! Fint väder har det också varit!
 
Emelie kom hit vid 11-tiden och hade med sig fika, vi satt och pratade ett tag och hade det allmänt bra. Sen tog vi en promenad till rusta, dollar store och willys. Sen när vi kom tillbaka åkte Emelie hem och jag gick in och började göra mig iordning för att gå och hälsa på Anders bror, hans flickvän och deras lilla tjej som är endast 6 dagar gammal!
 
Det var den sötaste lilla tjejen jag någonsin sett, så fin och så liten och så mysig! Ville aldrig släppa henne, dock var jag tvungen då jag blev jättekissnödig.. Haha! Men jag hoppas att det blir fler tillfällen med massa bebismys och det blir det nog! (Om jag får bestämma!)
 
Jag hoppades även på att Anders skulle bli lite mer sugen på en bebis efter dagens mys, men det blev han inte.
Men men, sånt är livet!