ÄNNNNU EN LISTA!

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Du heter: Cecilia
Smeknamn: Cicci
Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror på tillfället!
Beroende av: Cigg och pepsi max
Vad tror folk om dig? Att jag är konstig, udda och lite tillbakadragen kan jag tänka mig..
Stämmer det? Till viss del..
Vad får du oftast komplimanger för? Min sångröst!
Hur imponerar man på dig? Man ska ha humor och våga vara annorlunda!
Brukar du skratta för dig själv? Nja, då ska det vara något riktigt roligt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ska :D<3"
Var bor du? Sandviken
Trivs du där? Jadå
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: "Ah det är Cecilia"
Vem ringde du senast?: mamma eller Anders
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer INTE ihåg. Pratar så sällan i telefon..
Antal timmar sömn inatt: Cirka 9 timmar
Sov du ensam: Nej!
Brukar du komma i tid: Nu för tiden: JA
Hur känner du dig nu: Lite trött och röksugen.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Har ingen speciell åsikt angående fötter..
Vad saknar du:
Sommar, några speciella personer, mamma, estet..
Hade du en bra kväll igår: Helt ok!
Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller oboy.. Eller NÄ! Drickyougurt med jordgubbsmak!!!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23-02 typ!
Är du blyg?: Till en början!
Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja..
Har du spytt offentligt: Jag tror det.. Öh, jo!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hellikoptern!
Är du nöjd med ditt liv: Helt ok nöjd..
Är du bortskämd: Nej, inte alls.
Vad gör du i morgon: Städar och sen jobbar!
Vad är det värsta du vet? Ostämda gitarrer..
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, de bästa vänner en människa kan ha!
Vad är det finaste du fått?: Ska jag vara helt ärlig? Min familj, mina vänner, min pojkvän och livet!
En speciell dag du minns: 7/6 och 15/6
Du samlar på: Kvitton!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen!
När grät du senast: Det var faktiskt ett tag sedan!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skaffa bostadsrätt, ge pengar till familjen och shoppa lite tror jag!
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Jajamän!
Är du musikalisk?: Ja, lite musikalisk är man väl!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller pepsi
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Haha, ja.. Fast inte lika mycket som för några år sedan!