You are all I ever needed.

Update: | ✝ Publicerat i
Idag känner jag mig som en tjockis. Och det är för att jag ätit personalmat hela dagen = Big tasty och Mcfeast!
Visst, det är gott och det är lätt att bara gå och ta vad som finns färdigt på jobbet. Men, det är så jäkla flottigt. Och den enda motionen jag fått idag är när jag gått till och från bussen och hemifrån till donken här i Sandviken.
 
Men, imorgon är jag ledig. Så då ska jag ta mig upp relativt tidigt och dra mig ut på en springtur. Då börjar jag med det där "tränings-schemat" jag la ut tidigare idag. Sen ska jag nog köra lite hemmaträning, situps, träna med hantlar och sådant.
 
Det roliga är ju att jag aldrig varit speciellt.. "Stor" om man säger så. Har alltid varit "normal" (om man nu kan säga att det ens finns något som kan anses som normalt.) Vi säger såhär då, jag har aldrig varit tjock och jag har aldrig varit smal. That's it. Så nu är det dags. Ska kämpa som ett jäkla as för att nå dit jag vill.
 
Dagens träning: Ingen
Dagens mat: En macka imorse, en big tasy, en mcfeast.