While hammers fell like ringing bells

Update: | ✝ Publicerat i Tankar
Är ledsen, trött och besviken.
Ska gå och lägga mig och sova så länge det går imorgon. Eller ja, jag ska upp och jobba vid 17:00. Men tills dess tänker jag bara ligga i sängen.
 
Orkar inte med livet just nu. Är så mycket jag vill men som inte är möjligt nu. Delvis pågrund av ekonomi, för att jag och Anders inte prioriterar likadant och för att det bara inte funkar just nu. Blir så trött.
 
Sen känns det som att det inte är en jäkel som läser min blogg. Visst, allt handlar inte om kommentarer och sånt. Men, ni får gärna slänga in en kommentar så man har lite koll på vilka som kikar in här då och då!
 
Puss på er som läser varje dag iallafall!<3
emelie
Skrivet den:

Ryck upp dig!! Det blir bra, vi ska ju snart åka till Gävle och det blir kuuul! :D Sen ska vi tagga beach 2013 också!!! Och snart är det dags för Bilbo igen! Wihoooo :D<3<3<3

Elvira
Skrivet den:

Det kommer bli bättre. Ta det lite lugnt och sen kör du på igen bara! Och dog lite åt det förra inlägget om din dröm också.. Alltså, att din mage såg ut så där xD

Svar: Tack för peppen!! Haha, ja.. Den var lite sjuk!!
Cecilia None