Tänk efter.

Update: | ✝ Publicerat i Tankar
Hejsan!
Idag är det ännu en dålig dag.
 
Det är väldigt skönt att ha ett eget hem, där man får göra vad man vill, bestämma själv och allt som hör till. Men jag kan inte neka att jag saknar att bo med mina systrar och min mamma. Att se dom varje dag, äta med dom, sitta framför tvn med dom på kvällarna. 
 
Idag gick jag hem till mamma och tänkte att jag kunde vara där över dagen och bara mysa. Carro skulle ut på kvällen, men mamma skulle ju ändå komma hem. Nej, inte riktigt. Hon skulle sova i gävle hos sin pojkvän och småtjejerna är hos pappa den här helgen. Så det var bara att gå hem.
Det var väldigt jobbigt, då jag saknar dom och ville umgås med dom.
 
Men det kommer fler dagar och dom bor inte långt bort!
 
Sen händer det en massa annat som gör mig ledsen. Men det ska vi inte gå in på. Jag önskar bara att människor kunde ha lite insikt i hur andra reagerar på valen dom gör. Och jag hoppas att vissa människor kan tänka efter lite, förstå, lyssna, ta till sig.
 
Suck..
 
Nej, jag vet inte riktigt hur jag ska tänka just nu. Jag får låta saker och ting vara helt enkelt. Och sen se vad som händer. 
 
Nu ska jag nog sätta igång lite musik och rita lite. Bloggar nog senare ikväll!