I'm the mountainpeek up high

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

God kväll på er läsare!
Idag har det varit en slapp dag! Sov till cirka 11 och låg sen i sängen ungefär en halvtimme och myste. Riktigt skönt!

Efter det har jag städat lite, kollat på tv, diskat och sånt strunt. Sen gick jag och Anders till donken, så bra gick det med att vara nyttig liksom?

Nä, men vi åt lite, sen gick vi till prix, ö&b och jysk. Fick presentkort av pappa på jysk, så jag tänkte kolla om jag kunde hitta något roligt. Men det slutade med att vi bara kollade och köpte inget.

Nu på kvällen blev jag sugen på en promenad, så jag och Anders har nyss kommit hem! Vi gick cirka 5 km, det är inte mycket men bättre än ingenting!

Fick skavsår på en gång dock, typiskt!

Nu ska jag käka en Billys och kolla lite på tv, sen sova!

Dagens mat: cheesburgare, strips, lite fryspizza, mannagrynsgröt och nu en Billys.
Dagens träning: promenad 5 km

Godnatt ya'all!