En liten lista.

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

 

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången:
Nej
Varit kär: Ja
Förlorat någon speciell person:
Nej
Varit deprimerad:
Ja, en kort tid efter studenten.
Varit så trött att du somnat sittandes:
Nä, inte riktigt.
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej.
Brutit ett ben?
Nej!
Gjort nåt du ångrar?
Ja.
Hoppat Bungee Jump?
Nej.
Ljugit för någon du tycker om?
Ja.
Ätit en hel tårta?
Nej, eller kanske? Nä.
Gjort bort dig offentligt?
Ja

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:
Nja, men nya människor har jag lärt känna!
Fått ditt hjärta krossat:
Nja..
Hur många barn vill du ha i framtiden:
Jag tror jag vill ha två. Men sånt kan man inte veta i förväg.
Har du några husdjur?:
Nej.
Vill du ändra ditt namn:
Faktiskt inte. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag:
Jag spenderade den hemma med släkten.
Vilken tid vaknade du idag: 09:06
Vad gjorde du igår runt midnatt:
Jag låg och sov 
Någonting som du längtar till:
Sommaren och min födelsedag längtar jag till just nu.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:
Jag vet faktiskt inte.
Vad lyssnar du på just nu:
Anders som spelar gitarr här bredvid
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:
Jajamän, jobbar med en Jens!

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn:
Anna Cecilia Karlsson
Stjärntecken:
Tvilling
Kille eller tjej:
Tjej
Grundskola:
Gullhedsskolan.
Gymnasie:
Estet musik, Bessemer.
Högskola:
Har inte gått på högskola.
Hårfärg:
En blandning av gult, oranget, blondt och utväxt i råttfärg.
Långt eller kort hår:
Jag vill ha långt men har bara till axlarna. Varken kort eller långt.
Längd:
1,67 cm
Piercings:
Hål i vänstra örat.
Tattoos:
Inga tattttoooos här inte.
Höger eller vänster:
Högerhänt.
Operation:
Ingen!
Bästa vän:
Emelie!
Sporten du spelar:
 Ingen för tillfället. 

JUST NU:
Äter du:
Inget!
Dricker du:
Pepsi max.
Är du på väg att:
Slappa

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn:
Ja!
Vill du gifta dig:
Ja!
Karriär i åtanke:
Inom musik, om det går som jag vill!

TROR DU PÅ:
Dig själv:
Nja, det är sällan.
Mirakel:
Kanske!
Kärlek vid första ögonkastet:
Ja, ibland.
Himlen:
Vet inte.
Änglar:
Ingen aning..

 

emelie
Skrivet den:

aw du är min bästis också <3 hihiih

Svar: <3
Cecilia None