We'll have early morning madness

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Glee Cast – As If We Never Said Goodbye (Glee Cast Version)
 
Sjukt fin låt. Tycker ni kan lyssna på den! Jag har inte hört orginalet, men jag gillar den här versionen från "Glee" så jag tänker inte lyssna på orginalet.
 
Och ja, ni kanske undrar nu "Vad gör Cicci vaken nu?!". Anders har ju börjat plugga. Så då går jag upp med honom på morgonen och äter frukost ihop med honom och säger sen hejdå ordentligt till honom. Sen är det ju bra att vända på dygnet! När han har gått ska jag plocka lite och städa, sen ta en dusch och senare idag kommer Emelie förbi en stund. Det blir mysigt!
 
Sen ikväll blir det jobb 16:00-21:30, helt okej arbetspass. Sen ska jag väl hem och sova antar jag.
 
Det ska bli skönt med lite kaffe-sällskap, få fokusera tankarna på något annat några timmar.. Men, inget mer om det! Jag bloggar nog ikväll när jag kommer hem, då har jag förhoppningsvis något roligt att blogga om!
 
                                                                    ♥