Seg dag..

Update: | ✝ Publicerat i
Hej!
 
Idag har varit en seg dag och inte mycket har blivit gjort.
Joel kom förbi på förmiddag, drack lite kaffe också jammade vi litegrann. Det var trevligt! Sen åkte jag ner på stan och kollade i lite butiker och hittade en topp som jag blev väldigt sugen på att köpa och ha på alla festligheter framöver. Dock kostade den 249:- och det är lite mycket för min ekonomi.
Men, ska fundera på det ett tag till.
 
Sen måste jag börja ut och springa. För om sex månader ska jag och mamma springa "Tjejmilen".. Känns lite knasigt, med tanke på att jag är så otränad. Dock är det bara att köra på. Ska försöka ta mig ut på promenader och löprundor varje dag så jag får upp konditionen. På sex månader borde jag kunna förbättre den avsevärt. Och då får jag även träning för kroppen, inte bara konditionen. Det vore ju härligt till sommaren!
 
Just det, en annan sak!
Idag fick jag veta att jag fått volontärsjobb på Rockstad Falun! Det ska bli riktigt roligt, dock vet jag inga som ska dit. Men det blir ett tillfälle att umgås med pappa som också ska jobba där!
 
Nä, nu orkar jag inte blogga mer. Skriver imorgon!
 
 
 
Vad tycker ni? Köpa eller inte köpa?
 
 
 
emelie
Skrivet den:

KÖPAAA! :D