I've done my work

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
Idag har det varit en bra dag. Gick upp vid 11-tiden och en stund senare kom Emelie förbi. Vi hängde lite här, sen drog vi ner på stan och jag köpte den där toppen efter lite funderande. Den satt riktigt bra och bekvämt så what the hell liksom.
 
Sen gick vi runt lite på stan, njöt av det fina vädret, fikade och så. Sen skjutsade hon hem mig.
 
Med andra ord var det en riktigt bra förmiddag! Sen drog jag till affären när Anders kom hem från skolan, sen diskade jag och städade lite och Anders bakade. Vid 18-tiden kom mamma, Cajsa, mormor och morfar förbi på kaffe och sockerkaka. Det var första gången mormor och morfar såg lägenheten och dom gillade den! Så, kvällen var mysig.
 
Efter det har jag bara hängt framför datorn. Anmält mig som volontär till Getaway och spelat sims 3. Och det ska jag fortsätta med nu, spela sims alltså.
 
PEAAAACEEE