Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

Update: | ✝ Publicerat i Tankar

Eftersom jag bloggar från mobilen så hamnar nog bilden längst ner i inlägget.

1. Jag tycker det är jobbigt att sitta ner när jag borstar tänderna. Jag måste stå upp och kolla på mig själv i spegeln när jag gör det!

2. Varje gång jag tvättar händerna får jag en impuls att spotta..

3. ...samma sak när jag ska spola på toa, då kommer impulsen att spotta.

4. Jag jobbar på McDonalds och har gjort det sen 25:e oktober.

5. Jag har diabetes och den 29:e mars är det 9 år sen jag lades in på sjukhuset för att min diabetes upptäckts!

6. Jag har 5 fingrar på varje hand

7. Jag tycker missionären är tråkig!

8. Just nu håller jag på att förlora i monopol!

9. I sommar har jag rökt i cirka 4 år.

10. Jag har varit kär fem gånger. Första gång var i 5:e klass. Andra gången var för några år sedan och då sa jag aldrig något till honom. 3:e gången blev det inget och sen några år senare sårade han mig så det ångrar jag. Fjärde gången var känslorna inte besvarade och femte gången slutade det lycklig med Anders :)