Trött

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Klockan är nu 02:38 och jag är fortfarande vaken.
 
Har tvättstuga om cirka 4 och en halv timme och går jag och lägger mig nu kommer jag aldrig upp i tid. Men jag ska nog ändå krypa ner om en stund och sova några timmar iallafall. Får tvinga upp mig själv imorgon.
 
Ska lägga in "Hitta Nemo" på telefonen först. Det tar lite tid då jag var tvungen att konvertera den så den går att lägga in. Ibland blir jag lite trött på att ha en iphone, men det går snabbt över. Haha!
 
Längtar även tills nästa vecka då det händer lite roliga grejer! OCH vi går även in i Maj nästa vecka. Helt sjukt vad tiden går fort nu. Det känns som att det nyss var ett år kvar tills jag fyller 20 år. På torsdag är det endast 6 veckor kvar, vart tog min barndom vägen?
 
Men det känns bra att fylla 20, jag kommer ett steg närmare mina drömmar och mål. Jag kommer berätta om det senare, när det är mer lägligt.
 
Nu till något annat. I helgen är det dags för "Ronald Mcdonald Cup" i Valbo och självklart är det några från min resturang, från en i Gävle och en i Åkersberga som ska vara delaktiga. Jag och en annan tjej från min resturang ska vara "ansvariga" för ballonger. Ska bli jätteroligt faktiskt.
 
Just nu trivs jag väldigt bra på mitt jobb. Jag var lite splittrad i början, eftersom jag inte kände någon men alla kände varandra, alla var vana med allting, det var mycket nytt, jobbiga tider och massa saker som varje nu arbetsplats har att erbjuda en nyanställd. Men nu har jag kommit in i allt, jag vet (nästan) var allt är. Jag har börjat lära känna alla och trivs med mina arbetskollegor. Jobbet är även väldigt givande och har gjort mig till en mer självsäker och social person. Samtidigt finns det negativa saker med jobbet också som tär lite på en. 
 
T.ex. att folk inte förstår vilket hårt jobb det faktiskt är, vissa gäster som kommer in har ingen hänsyn, etc.
 
Men det vägs upp av all bra kritik man får och alla glada gäster som ger bra och givande respons!
 
Nä, end of story. Ska sova nån timme eller två nu. Godnatt!
emelie
Skrivet den:

BLOGGA!!! :'(<3