Gud så tråkigt.

Update: | ✝ Publicerat i
Go kväll på er allihopa!
Här sitter jag och gör.. ingenting. Inget av värde iallafall.
 
Ska spela lite The sims 3 och bara dega som jag gör nästan varje dag. Imorgon kommer troligtvis mitt löshår på posten! Så morgondagen kommer nog bara bestå av att färga löshåret och klippa till det. Ska väl försöka ge mig ut på en promenad också, om det är fint väder. Måste komma igång med träningen, har ni någon bra motivation? 
 
Jag har inte råd att köpa gymkort och det är inte så jätteroligt att göra övningar hemma. 
 
Aja, jag bara svammmmmmlar.
 
Vet inte vad jag ska blogga om. Hade jag haft kameran kvar hade jag kunnat göra massa roliga inlägg med foton. Hade jag hållt på med någon sport hade jag kunnat skriva om den. 
 
Ska jag blogga om Mcdonalds? Det är ju i princip det enda jag gör när jag inte är hemma och degar. Jag jobbar. Nä, jag vet inte.