Prutt

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Äsch, gör en liten lista.
 
 
Utseende 

1. vilken ögonfärg har du: Blåa 
2. hur lång är du: 1,68 
3. vilken hårfärg har du: Ljus utväxt, svart/mörkbrunt 
4. långt eller kort hår: Långt 
5. piercingar i ansiktet: Nej 
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: Är ganska nöjd med den jag har.
7. hur lång skulle du vilja vara: Tycker om min längd. Finns klackskor. 
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Skulle vilja vara blond. 
9. vill du ha kort eller långt hår: Lååååååångt! 
10. skulle du vilja ha piercingar: Nja, är väl sugen på några. 

Senaste du 

11. åt: Taco-rester. 
12. drack: Vatten 
13. du fick sms av och vad de stod: Emelie - "home and safe!! :D<3" 
14. du skrev sms till och vad du skrev: Emelie - "Awesome!!! :D<3". 
15. sa: "Hejdå" 
16. kramade: Emelie 
17. kysste: Anders 
19. du spydde: Förra festen jag var på 
20. du skrattade riktigt mycket: Idag!

kärlek 

21. är du singel: Nej!
2. ditt förra förhållande va med: - 
23. ditt längsta förhållande: Hittills 2 år and still going. 
24. med vem då: Anders 
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Anders
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Men, ja? 
27. gillar du någon just nu: Min Anders och mina vänner. 
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 1 
29. vill du vara singel: Nej!
30. vill du gifta dig: Ja. 
31. Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvän: Anders<3 


övrigt 

41. musiksmak: Rysk folkpop. 
42. sport: För lat. 
43. galen eller lugn: Tokig. 
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Yes. 
45. dricker du alkohol: Jodå. 
46. har du hört att du borde bli modell: Haha, ja. Folk suger. 
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Solbrillor. 
50. vad tänker du på just nu: Att jag ska fylla på den här listan med en till lista så den blir aslång. 


AVSLUTA MENINGEN : 
Jag har insett att min senaste kyss: Var en av dom många kyssarna som alltid kommer betyda allt för mig och som jag kommer få fler av. 
Jag lyssnar på: Ljudet av DHW
Jag pratar: För mycket ibland
Jag tycker om: Anders och pepsi
Jag avskyr när folk: Är dryga och förstör
Min bästa vän är: Emelie 
Min första vän hette: Öh, vet inte. 
Kärlek är: Det bästa som finns! 
När jag borstar tänderna: Borstar jag tänderna?
När jag lagar mat: Gillar jag att överdriva med saltet 
Jag tänder på: Stön och gitarrspelande.
Det sexigaste yrket är: Öh, vet inte. 
Det är charmigt när: Anders helt plötsligt utan varning tar mina fötter och börjar massera dom. 
Jag är rädd för: Döden 
Den värsta känslan är: Att vara ensam eller lämnad 
Den bästa känslan är: Jag är nära Anders 
Jag är bäst på: Ingenting 
Jag är sämst på: Allt 
Om jag va ett djur skulle jag vara: En.. And kanske. 
Om jag va en insekt skulle jag vara: Fjäril. 
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: Kudde 
Jag kommer alltid att vara: Osäker 
Det finaste som finns är: Anders, familjen och vännerna. 
I sommras: Gjorde jag mycket nytt. 
Sist jag grät var: Idag
Jag kan: Sjunga 
Jag kan inte: Vicka på öronen. 
När jag vill tänka går det: Oftast bra.
Min mobiltelefon är: En iphone
När jag vaknar på morgonen: Pussar jag på Anders, är jag ensam slår jag igång tvn. 
Innan jag går och lägger mig: Sätter jag igång tvn
Just nu tänker jag på att: Jag borde sova. 
Bebisar är: Söta!
Idag har jag: Sovit, sökt jobb och sen lekt med Emelie 
Ikväll ska jag: Sova, dö, ligga i sängen. 
I morgon kommer jag: Göra samma sak som igår. 
Jag vill verkligen: Jobb och lägenhet.