Just a drop of water in an endless sea

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Wow, äntligen funkar blogg.se appen för mig. Den funkade lite i början, men sen efter några dagar gav den upp! Nu nästan ett år efter funkar den!

Imorgon är det dags för anställningsintervju igen. Den här gången är jag stolt över mig själv då jag gick vidare från gruppintervju till enskild intervju. Det är ett stort steg även om jag inte får jobbet. Men jag har hopp, det känns rätt nu! Jag har haft så mycket otur de senaste månaderna så nu är det väl dags för turen att vända!
Det kommet nog gå bra, är inte särskilt nervös då jag varit på intervju hos dom förut fast på en annan ort!

Sen kan jag knappt bärga mig till alla fester jag är bjuden till och alla evenemang jag ska på! Första är på lördag då jag och Anders ska jobba i baren på hans svågers fest, det ska bli superkul! Det är 70tals-tema och vi måste också vara utklädda! Älskar att klä ut mig! Har, som jag skrev tidigare, 4 tillfällen att klä ut mig det här året, det kommer nog fler tillfällen! Så roligt!!

Nej, nu ska jag sova! Imorgon är det intervju, hälsocentralen och gym som gäller! Godnatt alla fina människor!!