Every rose has it's thorn

Update: | ✝ Publicerat i
Go' kväll!
 
Idag har varit en lugn och skön dag. Jag och Anders har varit ute i skogen, myst och lagat mat! Sen har vi bara legat hemma och fortsatt myst framför tvn.
Tog även en paus från gymmet idag, då jag gymmat varje dag sen i fredags! Kroppen måste även få vila.
 
Imorgon fortsätter vilandet från gymmet, men istället kommer det bli städning, tvättning och rensning av förrådet. Ska även börja packa ner saker som ska med i flytten. Ja, just det. Flytt.. 
 
Går allt som det ska och flyter på så flyttar jag och Anders till egen lägenhet i början av december! Så, allt som jag inte använder just nu men som ska med ska packas ner i lådor. Sure, det är cirka 3 månader kvar. Men jag kan knappt bärga mig!! Sitter som på nålar nu och väntar på besked om lägenhet!
 
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på DHW! 
Bye