But it's made of stone

Update: | ✝ Publicerat i
Goddagens! Idag är det som sagt måndag, ny vecka och jag har massor att göra. Idag ska jag in till gävle på en gruppintervju för ett jobb, får se hur det slutar! Sen är det min och Anders dag imorgon, vet inte riktigt vad vi ska hitta på dock.. Sen måste jag ta mig till hälsocentralen för att ta blodprov och massa sånt. Och emellan allt det ska jag hinna med att sova, träna, äta och ja, leva? Haha, nej men det kommer bli en bra vecka. Och jag måste ändra mina sovrutiner, det är inte ok att gå och lägga sig vid 01-02 och gå upp vid 14:30.. Så det ska de bli ändring på. Visst att jag är arbetslös och inte har några tider att passa, men det är inte bra att sova så länge. Jag blir bara tröttare. Sitter just nu och väntar på en färdigrätt som värms upp i micron, sen måste jag duscha och välja ut passande kläder för intervjun och sminka mig och fixa håret och bla bla bla. Jag tror jag är lite nervös., Nej, nu har jag inte tid att blogga! Måste äta. Hörs sen!