Are we getting wiser or just older

Update: | ✝ Publicerat i
Hejhej!
Idag har jag haft en relativt bra dag. Tog en lång mysig sovmorgon med Anders, eller.. Jag sov och han spelade playstation!
 
Sen har jag städat och sen var jag till gymmet i en timme. Det var riktigt skönt och jag var praktiskt taget helt ensam på gymmet. Det var trevligt. Jag undersökte delar av gymmet jag aldrig varit på (där alla posers står och lyfter vikter). Jag gick därifrån och till dom "vanliga" gymdelarna efter 30 sekunder. Haha.
 
Nu har jag haft en filmkväll med mamma, men vi båda satt med telefonerna genom halva filmen. Så, ja. Men filmen var bra iallafall. 
 
Imorgon är det söndag och sista dagen på veckan. Då är det städ-tvätt-gym-dag! Det ska städas, tvättas och sen på kvällen blir det nog gymmet 1-2 timmar. Jag satsar stenhårt på det nu, ska bygga muskler och allt överflödigt ska bort. Visst, jag har blivit mindre sen cirka ett år tillbaka och har gått ner 4-5 kg. Men det finns mer att jobba med och mycket mer som ska bort! Ni får en liten sneakpeak längst ner i inläggen på hur jag såg ut för cirka 7 månader sen och hur jag ser ut nu. Ingen stor skillnad och ja, jag vet att det är skillnad på mobilbilder och bilder tagna med systemkamera. MEN, det är ett litet resultat ändå, but I have a long way tooo gooo!
 
Nu blev jag taggad. Längtar tills gymmet öppnar, tror nog jag drar dit på morgonen innan jag ska tvätta. 
Nä, en cigg skulle sitta fint nu.
 
Bye.
 
Hemsk bild, I know.. Den åker nog bort snart. Eller kaske inte.
Elin Lennholm
Skrivet den:

Jättestor skillnad ju! Fortsätt som du gör och vi kanske ses på gymmet någon gång ;)