tråkig lista again yeah

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
50 frågor om mig 
1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Anders 
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Låg i sängen, påväg att kliva upp 
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Satt här vid datorn
4. Vad hände dig 1997? Jag blev fyra år gammal, något annat vet jag inte. 
6. Tre ord varför du sist spydde? Drack alkohol snabbt 
7. Vilken färg är din hårborste? Svart och rosa
8. Vad köpte du sist? Pepsi och cigg 
9. Vad fick du senast i present? Öh, kommer inte ihåg. 
10. Vilken färg är din dörr? Vit
11. Var förvarar du dina pengar? I jackfickan och på bankkortet 
12. Hur var vädret igår? Soligt och sen molnigt.. En härligt blandning
13. Vart kramades du sist? Anders 
14. Vad ser du fram emot? Att börja jobba och flytta! 
15. Vad är 15? En kvart 
16. Vilken skostorlek har du? 39
17. Vill du klippa dig? Nej, håller på och spara ut nu efter min lilla frisering i mars/april
18. Är du över 25? Nej
19. Pratar du mycket? Det beror på, ibland
20. Kollar du på O.C.? Nej, haha! 
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej.. Cixxi.. Nä 
22. Känner du någon som heter Steve? Nej 
23. Hittar du på egna ord? Nej, faktiskt inte.
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej 
26. Vad har du för mobil? Iphone 
27. Vem ringde du sist? Anders 
28. Biter du på naglarna? Ibland, förut gjorde jag det jämnt
29. Har du lockigt hår? Ja, efter jag lockat det.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen aning, vill gå på Tommy Körberg men har inte råd.... 
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen 
32. Hur många gånger har du svurit idag? Jag brukar inte hålla koll på sånt.. 
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "Liksom" och "Ehh" 
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Ja, fett weird. 
35. Ska du jobba imorgon? Nej 
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Anders 
37. Vad borde du göra nu? Sova (Vilket jag ska göra strax) 
38. Har du något smeknamn? Japp, Cicci, brownie/goldie (Philips smeknamn på mig, beroende på min hårfärg) 
39. Sover du mycket? Öh, ja.. 
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? "What to expect when you are expecting" 
41. Vad ska du göra på lördag? Imorgon/Idag alltså? Städa, packa, äta köttbullar med potatis, lingonsylt och brunsås och sen iväg på fest! 
42. När var du ute sist? 15 minuter sen kanske. 
43. Har du gråtit idag? Nej 
44. Är du en glad person? Just nu är jag det. Är rent av lycklig at the moment!
45. Har du roligt nu? Nja..
46. Vad äter du helst? Kebab, ugnsfalukorv, pyttipanna eller.. Ja.. Husmanskost! 
47. Vem var du med sist? Anders 
48. Vad heter din mamma? Kerstin
49. Vad är hela ditt namn? Anna Cecilia Karlsson 
50. Tycker du om någon just nu? Anders