Lista..

Update: | ✝ Publicerat i
Kärlek & relationer 
01. Ditt civilstånd? I ett förhållande 
02. Är du nöjd med det? Så nöjd man kan bli!
03. Vem kysste du senast? Anders 
04. Har du varit kär på riktigt? Ja 
05. Har du varit ihop med någon du älskar? Ja 
06. Ditt längsta förhållande? Det jag är i nu, som är cirka 2 år och 1 månad.
07. Ditt äldsta strul? 92:a 
08. Ditt yngsta strul? 93:a 
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? Oj, nu blir det ett långt svar. Oftast tycker jag att ålder inte har något med kärlek att göra.. Så länge man har respekt i ett förhållande. Dock går det över gränsen när en av parterna är 13-15 och den andra är 19-20+! 
10. Vad för sorts killar faller du för? Dom som är annorlunda, lite bråkiga och speciella.
11. När kysste du någon senast? Idag
12. När vill du skaffa barn? Så fort det är möjligt.
13. Har du kysst någon annans pojkvän? Ja, min kusins pojkvän när jag gick i typ.. 6an? 

Privat 
14. Vad är ditt andranamn? Anna
15. Har du sårat någon med flit? Nja 
16. Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook, youtube och.. Existenz 
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? Mamma och pappa 
18. Är du kär? Ja
19. Vem bråkade du senast med? Min syster 
20. Har du varit i slagsmål? Nej 
21. Brukar du dricka alkohol? Inte regelbundet, men när det vankas fest eller bjuds på alkohol vid speciella tillfällen. 
22. Är du rökare? Ja 
23. Snusar du? Nej
24. Hur gammal är du? 19 år. 
25. Har du bra självförtroende? Nej, börjar bli bättre men är fortfarande inte bra! 

Personer 
26. Vem litar du på till 100%? Min pojkvän och mina föräldrar 
27. En snygg person? Emelie
28. Vem smsa dig senast? Anders eller mamma tror jag. 
29. Vem smsa du senast? Nån av de ovanstående. 
30. Vem ringde dig senast? Fanny
31. Vem kramade du senast? Allan (En sjukt söt gubbe i kören jag började i idag) 
32. Vem såg du senast? Mamma
33. Vem ser du upp till? Jag vet faktiskt inte. 
34. En person du skulle vilja se ut som? Öh, no idea
35. En bra artist? Andre Matos

Har du under de senaste 10 dagarna... 
[ ] Simmat 
[x] Tränat 
[ ] Varit sjuk 
[x] Hånglat med någon 
[ ] Haft sex 
[x] Varit full 
[ ] Rökt vattenpipa 
[ ] Tagit droger 
[ ] Dumpat någon 
[ ] Blivit dumpad 
[ ] Blivit kär 
[x] Bråkat med någon 
[ ] Blivit sviken 
[ ] Ljugit för en nära vän 

Randomfrågor 
36. Vilken är din viktigaste ägodel? Svårt att svara på.. Cheesy att säga min pojkvän.. Så..Min gitarr? 
37. Hur ser din drömkille ut? "Som Anders, omg!!" Nej, jag älskar hur Anders ser ut, men jag gillar killar som har lite muskler men är varken tjock eller smal (!?) med kort men inte för kort hår och helst ska dom spela gitarr eller sjunga.
38. Är du homofob? Nej
39. Har du tandläkarskräck? Nej 
40. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen 
41. När var du senast i Stockholm? Oj, öh... Kommer inte ihåg. 
42. Är du helsvensk? Nej
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? Nej, inte direkt. 
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? Hade det varit möjligt hade jag tagit bort min diabetes.. 
45. Vad är du rädd för? Mörker (dock mindre än förut) höjder och döden 
46. Är du lycklig? Ja! 
47. Brukar du använda smycken? Nej, jag är verkligen inte en smyckesmänniska.. Därför hatar jag när folk ger min smycken i present. Okej, jag hatar det inte men jag har själv svårt att välja smycken till mig själv, därför blir det oftast fel när andra gör det. 
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Respekt och omtanke 
49. Är du en djurvän? Ja, fast oftast brukar hundar skälla åt mig.. Vet inte vad jag gör fel..
50. Vad vill du bli i framtiden? Musiker.. Eller.. Nä, vet faktiskt inte!