Jag vill bara andas, se färgerna igen

Update: | ✝ Publicerat i
Just nu har jag en väldigt känslosam kväll/natt..
Sitter och tänker på massor av olika saker.. Saker som gör mig ledsen.
 
Visst, jag är så jäkla lycklig just nu. För cirka 3 år sedan trodde jag aldrig att jag skulle kunna vara såhär lycklig. Jag har en underbar familj, jättefina vänner och en underbar pojkvän. Jag ska flytta till en egen lägenhet med honom om cirka 2 månader.. Jag är så sjukt lycklig. Men ibland kan man inte låta bli att tänka på allt det där som gör en ledsen.
 
Den största anledningen till att jag är ledsen just nu är för att jag längtar så otroligt mycket efter en sak, en sak jag vet att jag inte kommer få eller få uppleva förrän om några år. Jag vill ha det nu.. Men vet att jag kommer få vänta. Och jag kommer få vänta länge.. Jag vet inte hur länge, men säkerligen minst ett år.
 
Det är ju det att jag och Anders vill exakt samma sak! Skillnaden är att jag vill nu, han vill vänta. Och jag förstår och respekterar vad han tycker, tänker och känner angående detta. Men, är det ömsesidigt? Jag vet inte faktiskt. 
 
Whatever, jag får fortsätta hoppas, drömma och längta.. Nej, här får ni en video när jag sjunger på studenten.
Det är inte mitt bästa framförande.. Men jag är stolt över det och det är ett klipp som väcker många minnen och känslor!