Every where I turn

Update: | ✝ Publicerat i
Hej på er!
Jag vet att klockan är mycket, men jag kan inte sova! Jag är så speedad och uppe i varv att det är omöjligt!
 
Det här med lägenhet och sådant är svårare än jag visar. Det är så mycket som ska göras.
För min och Anders del handlar det om att fixa jobb, jag har fixat det för min del och nu ska jag kämpa för att få jobba lite fler timmar i veckan och tjäna in lite mer pengar.
 
Sen är det det här med hemförsäkring, adressändring, vilket elbolag man ska ha, etc. Sedan ska man ta sig till Sandvikenhus och prata med dom och rusten och byte av vitvaror då det måste göras. Eftersom gamla spisar och kylskåp sveper el och då blir elräkningen skyhög. Det har vi verkligen inte råd med.
 
Så just nu sitter jag och kollar på elavtal och elpriser och jämnför allt för att hitta det billigaste! Har hittat ett nu som verkar ha ett rimligt pris. Dock måste jag prata med Anders om det och verkligen kolla upp det här med elen och så. Nu ska jag även kolla upp allt med internet och så, kostnader och även göra en budgetkalkyl!
 
Lika bra att göra det nu när jag är vaken och inte kan sova.
 
Bloggar imorgon, godnatt!
Elvira
Skrivet den:

Var är det ni flyttar? :D

Svar: Odengatan! :) Inte världens bästa område och så, men det duger :D
Cecilia None