Diamonds and rust

Update: | ✝ Publicerat i
Hejhejhej!
 
Igår var jag som sagt på fest, det var riktigt jäkla kul! Vi körde dans-ring, lyssnade på awesome musik och hade en massa deep-talk!
 
Promenerade hem med Joel och pratade en massa, riktigt trevligt. Vi gick till donken för han ville käka, där träffade vi Emil! Var verkligen inte beredd på det, men riktigt kul var det!
 
Idag har jag legat och sovit halva dagen, sen åkte jag in till Valbo och hämtade mitt anställningsbevis och sådant, så det jag borde göra nu istället för att sitta här, är att plugga på allt jag ska tills imorgon.. Har lite häften att läsa igenom och sånt.. Och nu börjar jag faktiskt bli nervös. Kommer jag klara av att jobba där? Kommer jag lära mig allt snabbt, kommer jag vara en börda i början eller kommer jag bidra med något istället? Sjukt jobbigt, men jag hoppas det går bra och jag håller tummarna för mig själv! Sen hoppas jag också att jag får börja snart, då jag ändå är i stort behov av pengar OCH något att göra om dagarna..
 
Och nu är det 48 dagar kvar till flytt! Gud va tiden går fort.. Nej, nu ska jag "plugga" vidare och sen städa.
Ciao!