Heeeeeyaaaah

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Hej!
Nu har vi bott i lägenheten i en vecka, det börjar kännas som ett hem! Så snart kan man ta hit folk.
Några har redan varit här och hälsat på, men fler ska väl komma antar jag!

Jobbet går bra också! Idag hade jag min debut i driven. Jag har haft ångest och en klump i magen sen jag började, hat varit så nervös inför första gången i driven! Just because jag är sjukt "telefon-rädd"!! Hatar att inte se den jag pratar med och att höra någon prata genom en telefon eller headset.

Men, idag fanns det inget att göra åt saken. Jag fick ställa mig i första luckan.. Nervös som ett as. Livrädd.
En halvtimme senare gick det som på räls! Gick hur bra som helst, förstår inte vad jag var nervös för.. Gick väl sådär ibland när man inte hörde vad dom beställde. Men annars så!

Så nu känns allt bättre!
Nej, dags för sängen. Imorgon står jobb och betala räkningar på schemat!

Peace out!