You will when you believe

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hejsan allihopa!
Hm, jag har ju försökt varit nyttig och även försökt tränat de senaste veckorna. Trodde jag hade fått ett någorlunda bra resultat med tanke på att vågen visade 2-3 kg mindre och har tappat 2-3 cm i midjan. Men jag har jämnfört en bild från 3:e April och idag.. Ser ingen jävla skillnad. Tycker jag ser större ut idag.

Men, vad vet jag. Kilona kanske har försvunnit från ben, rumpa eller någon annanstans, jag vet inte. Men jag hoppas att jag har tappat några kilo och några cm till innan studenten, som alltså är om 33 dagar ungefär! Oj, nu när jag tänker på det så fyller jag år om 24 dagar. Jäklar. Jag som brukar vara så duktig på att skriva "FYLLER ÅR OM 146 DAGAR, NICE!"

Haha, jag har väl haft för mycket att göra och tänka på de senaste veckorna så.. Tiden har väl inte funnits där I guess. Men, vad gör det. 19 är ingen speciell ålder precis och jag kommer lägga ner mer firande på studenten än på min födelsedag.

Nu ska jag faktiskt göra lite skolarbeten sen fortsätta städa hela lägenheten som jag gjort nästan hela dagen!

Pusshej