Lease of life

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Det börjar fixa sig med skolan nu! Och om 28 dagar slipper jag tänka mer på det och kan bara se framåt och ta vara på min lediga tid och allt roligt som sommaren kommer bjuda på!
Igår var jag ute och gick med Emelie, vi gick hela 9 kilometer. Kändes sjukt bra, förutom att jag fick två mördar-skavsår på vardera fot.. Dom gör ont och jag tror ena är infekterat. Ska låta det vara och se om det läker.

Snart kommer Emelie och hämtar upp mig, så ska vi åka till Högbo och kolla på alla bal-människor. Jag tror Mickis skulle med också, trevligt! Tänkte dra med mig kameran och fota lite, eftersom det är många jag känner som ska på balen. Ska öva lite på att fota också, kul kul!

Här får ni dagens outfit!

Byxor från Gina Tricot, Tröja från BikBok, Örhänge från någon butik i Sandviken.