Jag hör orden och jag följer dem

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Nu har jag äntligen beställt löshår! Och ja, ÄNTLIGEN! Jag har länge planerat att skaffa löshår, funderat över vilken metod jag ska använda, fördelar och nackdelar med alla olika metoder, priserna, alla olika hemsidor, etc. Nu har jag iallafall bestämt mig och jag har nu beställt ett start-kit från rapunzelofsweden.se som jag hört ska ha bra kvalitet på håret.
Metoden blir nail-hair extensions. Då får man 100 förlimmad slingor som man sen limmar fast i håret med hjälp av en värmetång. Det är en permanent metod och håller upp till 8 månader. Duger för mig det.

Så jag kommer få ha långt och fint hår på studenten. Jag har seriöst mått dåligt över mitt hår sen jag klippte av det, jag känner verkligen att jag inte passar i kort hår, det är inte jag. Så nu är jag är glad tjej! Har även skickat in min sista uppgift i kursen historia A. Så nu har jag förhoppningsvis ett G i den kursen, engelska B håller jag på att fixa och matte A är snart fixad. Samma sak med svenska B.

Nu är jag alltså på G, nu jävlar liksom! Imorgon är det 16 dagar kvar tills jag fyller och 25 dagar till studenten. Känns som att tiden går lite för fort nu.. Vill inte splittras från min klass, jag vill inte heller lämna estet. Men, nu går jag in i vuxenlivet istället. Och det känns väl bra det också, men egentligen vill jag nog vara "barn" ett tag till.

Nej, nog skrivet. Nu ska jag mysa med min Anders. Imorgon kommer en "dagens outfit", I promise.
Pussssss


Kort?


Eller långt hår? Jag föredrar långt!