I see me through your eyes

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej allihopa!
Igår blev det en trevlig kväll med fina människor, massa prat och skratt! Idag har jag ont i hela kroppen, eftersom det blev massa lek och bus med Matildas fina hund Selma! Jag tror jag ramlade 3 gånger och har nu skrapat mig på benet, har ett blåmärke på låret och är öm i hela högerdelen av kroppen. Var även nära att slå huvudet i en sten en gång! Men jag klarade mig bra!

Idag ska jag bara ta det lugnt! Jag ska laga min cykel. Och ska strax dra mig till affären en snabbis och införskaffa lite grejer, sen ska jag ta ett långt varmt bad och sen bara ta det lugnt hela kvällen med min fina kille!

Imorgon börjar skolan igen och idag är det 26 dagar kvar till studenten. Sjukt, sinnesjukt.

Nu ska jag laga min cykel, chingchong!