I brist på annat...

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

 

Gossip Girl eller Sex and the City? Sex and the citu
Starbucks eller Espresso House? Starbucks, fast egentligen är båda samma skit.
Glass eller Tårta? Glass!
Nyttig eller onyttigt? Nyttigt!
Shoppa eller fika? Shoppa, fika = onödiga kalorier
Bada eller sola..? Solar mest men doppar mig gärna!
London eller New York? New york
Sverige eller USA? USA!!!
Havet eller Pool? Pool! Vart bränd av en manet i Dubai sist så…. Haha!
Julafton eller Födelsedag - Båda är överskattade haha…
Vinter eller sommar? SOMMAR!!
Sminkad eller Osminkad? På dagarna osmsminkad, utgångar/ events är jag sminkad!
Pojkvän eller singel..? Eftersom jag har pojkvän, förhållande. Annars hade jag velat vara singel sålänge som möjligt.
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad!
Smsa eller prata i telefon..? Smsa. Tycker det är jobbigt att babbla i telefon..
Ful och rik eller Snygg och fattig? Dum fråga, personligheten som spelar roll?
Hemmakväll eller utekväll? Utekväll!
Red Bull vodka eller Öl? Red bull vodka!
Sova naken eller med pyamas..? Naken! Känns fritt haha
Rosa eller Blå? Rosa!
Sova eller Vaken? Vaken!
Blogg eller Facebook? Blogg. Tycker facebook är sjukt tråkigt.
Känd eller okänd? Jag vill gärna vara okän igen, tack! Haha..
Shoppa eller Blogga? Fan vad svår! Måste då säga blogga haha!Fyll

..fyller jag i en lista!

Gossip Girl eller Sex and the City? Självklart Sex and the City

Starbucks eller Espresso House? Jag vet faktiskt inte, för jag brukar inte fika ute så mycket!

Glass eller Tårta? Glass

Nyttig eller onyttigt? Oh, jag gillar onyttigt. Men vill ju gärna äta nyttigt, så det får bli nyttigt!

Shoppa eller fika? Shoppa

Bada eller sola? Sola, helt klart

London eller New York? Jag tror faktiskt att jag väljer London. Har inte varit i någon av städerna men vill väldigt gärna åka till London!

Sverige eller USA? Tror jag skulle föredra Sverige framför USA

Havet eller Pool? Oj, svår fråga. Havet!


Julafton eller Födelsedag - Julafton, för då kretsar det inte kring en person utan runt familjen, närvaro och allt sådant.

Vinter eller sommar? Sommar

Sminkad eller Osminkad? Jag är mest bekväm i smink, men tycker det är skönt att vara utan

Pojkvän eller singel? Pojkvän!

Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad

Smsa eller prata i telefon? Smsa

Ful och rik eller Snygg och fattig? Öh. Tänker inte svara på den frågan. Jag ser ut som jag gör och har dom pengarna jag har. That's it.

Hemmakväll eller utekväll? Beror helt på vilket humör jag är på!

Red Bull vodka eller Öl? Inget av dem

Sova naken eller med pyamas? Naken!


Rosa eller Blå? Inget av dem

Sova eller Vaken? Sova

Blogg eller Facebook? Facebook

Känd eller okänd? Okänd. Skulle jag vara känd skulle det vara för att jag gjort något riktigt bra för omvärlden eller så.

Shoppa eller Blogga? Shoppa!